۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸

سرمربی تیم فوتبال امید تراکتور:

تراکتور شرایط خوبی در جدول دارد/ ضرورت توجه به بازیکن سازی

تراکتور شرایط خوبی در جدول دارد/ ضرورت توجه به بازیکن سازی

تبریز- سرمربی تیم فوتبال امید تراکتور گفت: با کسب پنج برد متوالی شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی داریم که امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین محمدپور ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پنج پیروزی متوالی تیم امید تراکتور، اظهار داشت: پیش از این لیگ برتر امید کشور در دو گروه شمال و جنوب برگزار می‌شد، ولی اکنون مسابقات در یک گروه ۱۷ تیمی به صورت تک بازی پیگیری می‌شود و رقابت سخت‌تر شده است. تراکتور در سال‌های اخیر به مقام نایب قهرمانی دست یافته و امسال نیز به دنبال تکرار موفقیت سال‌های اخیر هستیم.

وی افزود: با کسب پنج برد متوالی شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی داریم که امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران شویم.

محمدپور در خصوص دلایل نتایج ضعیف تراکتور در اوایل فصل، گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده، تمرینات را دیر آغاز کردیم و به خوبی بدنسازی نکرده بودیم؛ همچنین تعدادی از بازیکنان امید در تمرین تیم بزرگسالان شرکت می‌کردند و به طور کامل در اختیار ما نبودند.

وی توضیح داد: نتایج هفته‌های ابتدایی رضایت بخش نبود و در همین راستا جلساتی با مسئولان امر برگزار کردیم و خوشبختانه با تدابیری همچون عدم استفاده از بازیکنان تیم بزرگسالان در بازی‌های امید، کنار گذاشتن چهار بازیکن به دلیل ضعف فنی، استفاده از چهار بازیکن باکیفیت تیم جوانان و جذب دو بازیکن خوب، توانستیم روند امتیازگیری را به طور کامل تغییر دهیم.

محمدپور با تأکید بر اینکه تیم امید متزلزل‌ترین تیم پایه در تمامی باشگاه‌هاست، گفت: همواره بهترین نفرات تیم امید در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند و این موضوع نتایج تیم امید را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما اتفاق خوشحال کننده و امید بخشی است؛ چرا که وظیفه اصلی تیم‌های پایه، کشف، پرورش و معرفی استعدادهای ناب به تیم بزرگسالان است و نشان از آن دارد که باشگاه در زمینه بازیکن‌سازی عملکرد خوبی دارد.

سرمربی تیم امید تراکتور خاطرنشان کرد: ما از نظر تعداد بازیکن با مشکل مواجه هستیم، اما تیم یکدست و همدلی داریم. اکنون بازیکنان باکیفیتی همچون شهاب انگوتی، مهدی سیدی، ماهان احمدزاده، رامین تقی‌پور، سینا هاشم‌پور و امیرحسین الوانی در تیم امید حضور دارند که می‌توانند در آینده به تیم بزرگسالان تراکتور کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم استعدادها را پرورش داده و علاوه بر معرفی بازیکنان جوان به فوتبال کشور، نتایج درخشانی در شأن نام باشگاه تراکتور کسب کنیم.

کد خبر 5661588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha